شرایط ثبت نام و مراحل عضویت در کتابخانه دانشکده الیگودرز

 

دانشجوی پذیرفته شده در آزمون سراسری کنکور در رشته های دانشکده پرستاری الیگودرز باشد.

 

 مراحل عضویت  

1.مراجعه به سایتhttp://lib.lums.ac.ir  

2. کلیک روی گزینه " ثبت نام برخط در کتابخانه "

3.کلیک روی گزینه " با شرایط و ضوابط موافقم"

4.تکمیل فرم اطلاعات فردی و پایگاه عضویت

5. ثبت و انتخاب گزینه

5. بارگذاری مدارک(اسکن عکس، صفحه اول شناسنامه، پشت و روی کارت ملی، کارت دانشجویی برای دانشجویان و حکم کارگزینی برای کارکنان و هیئت علمی)

6.ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری

7. به همراه داشتن اصل کارت دانشجویی/اصل حکم کارگزینی در اولین مراجعه خود به کتابخانه ،جهت تأیید نهایی عضویت و تحویل گرفتن کارت عضویت بارکددار

تبصره: هر شخص واجد شرایط با توجه به تحت وب بودن نرم افزار فقط در یکی از کتابخانه‌های دانشگاه می‌تواند عضو شود و با همان عضویت از خدمات کلیه کتابخانه‌های دانشگاه می تواند بهره مند شود.

 

توجه: دانشجوی گرامی در هنگام انتخاب پایگاه عضویت حتما پایگاه دانشکده پرستاری الیگودرز را انتخاب کنید.

 

مدت عضویت

1.مدت عضویت دانشجویان تا پایان مدت اعتبار کارت دانشجویی آنها می باشد.

 

آیین‌نامه عضویت(pdf)

سوالات متداول

عضویت در کتابخانه چگونه انجام می‌شود؟

1.تکمیل درخواست "ثبت نام برخط در کتابخانه" در سیستم فراکاوش به آدرس lib.lums.ac.ir

 

2.مراجعه به کتابخانه جهت تائید و فعال شدن عضویت (درهنگام مراجعه ارائه کارت دانشجویی(جهت دانشجویان ) و ارائه حکم کارگزینی(ویژه کارکنان و کادرآموزشی)الزامی است.)